Ogólny brak chęci. …

Zamiast cieszyć się każdym dniem, zamiast cieszyć się wszystkim dopadło mnie wielkie znużenie i nie chęć do wszystkiego.

Nie sądziłam, że początek tego roku będzie dla mnie mega ciężką próbą w każdej dziedzinie mojego życia. Że tak wiele zmieni się w relacjach z osobami z mojego najbliższego otoczenia. Że tyle cierpkich chwil da mi każdy dzień.

Każdego dnia staram się nie myśleć o negatywach i złych emocjach, próbuje z dnia wycisnąć jak najwięcej radości i póki co nie wychodzi.

Przykre ale prawdziwe. Trzeba się z tym uporać. Może to wszystko dzieje się po to, żebym znów była silniejsza!!!

Niech ta wiara we mnie wzrasta. .. każdego dnia bardziej.

Niech ten czas minie i niech będzie już tylko lepiej.

Skomentuj

